Известие

Collapse
No announcement yet.

Още една 156 1.9 JTD + няколко въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Още една 156 1.9 JTD + няколко въпроса

    Здравейте.Сдобих се с една 156 йох те де 98'' вчера и започват въпросите

    Значи при подаване на газ след като се запали светва червена дюза и колата потегля с много повече газ и не върви особено.
    Проблема го прави от дъжд на вятър,не знам от какво е?Цял ден каране не светна и за миг.На вечерта светна изведнъж като бях спрял на място.Как да решим проблема според вас?В момента нямам възможност за диагностики и прочие,някакво временно решение?Фатално ли е ако се кара така?
    Иначе колицата работи перфектно,не пуши,турбината е 6,пали от раз и така
    Скоро ще постна снимки
    '99 156 1.9 JTD SP3

  • #2
    Дебитомер е един от приемливите варианти Има и по-скъпи варианти, ама не ти ги пожелавам. Може и нещо дребно да се окаже.

    На първо време една диагностика направи и после ше мислиш
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      тия не са убави светкания, може да ти пренадува турбината, може да е проблем с налягането на горивото ... много работи може да са, и са се от неприятните

      иначе поздравления за колата, ти тука за няколко години направо ебаси автопарка направи
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Честито. мини си на диагностика щом не върви може и дебитомер+още нещо при 1.9 при мен се получи дебитомер+температурен датчик
        Volvo S80 D5 awd 2010г.

        Comment


        • #5
          Аз имах такъв проблем. Първо си купи някаква добавка за дизелово гориво и виж ще имали ефект. После зареждай само хубава нафта. Аз след този случай карам само от OMV. Излез на някой хубав път и покарай няколко часа с над 120.
          156 1.9jtd_2000

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от jammi
            ...Излез на някой хубав път и покарай няколко часа с над 120...
            Колега, доколкото знам, идеята на тоя операция е не да обикаляш извън града като правно такси, а да се кара постоянно с около 4000 оборота за да се издуха турбината от сажди, които иначе могат да доведат до дисбаланс и евентуално да скапят лагери Затова, ако ще е с 120, то е добре да е на 4-та скорост, или на 5-та със 180 - 200 ...или за по-новите дизели с 6-степенна - на 6-та с колкото може

            20-ина минути каране на такива обороти е достатъчно
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Благодаря за отговорите.
              Преди малко я карах пак и при 2000 оборота примерно както спи и изведнъж дръпва все едно някой я рита отзад , после обратното забива нос и така...оборотите на място са перфектни и никога не ми е гаснела.
              Въздушния филтър е на 15к , дали от него,а и термостата май е за смяна..имат ли пряка връзка или ?
              А нафтата е английска шел , така че тоя вариант го отписвам
              '99 156 1.9 JTD SP3

              Comment


              • #8
                На нашта мареа не е жтд тд си е ама се беше позацапала отзад в багажника дето е помпата и го правеше тва дръпне спре и се така...та виж и тва.най-лесно е почистваш леко и си на пушка
                Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
                Fiat Marea TD100 hlx 97

                Comment


                • #9
                  Филтърът е хубаво да си го смениш и направи една диагностика най-добре Поздравления за колата и дано е нещо малко!
                  Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                  ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                  ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                  Comment


                  • #10
                    Искам само да изразя радостта си след като оправих проблема засега...
                    До блока вдясно има разни кабели,които и аз не знам кой за какво е,увити са с изолирбанд и бяха доста прашлясали.Поразмардах ги,поизчистих ги,долях и антифриз,че беше малко и хоп,паля = нищо не свети по таблото ,а колата се развървя доста
                    Това е засега
                    '99 156 1.9 JTD SP3

                    Comment


                    • #11
                      А честито Прасар със здраве пък като си дойдеш ще почерпиш :P

                      Comment


                      • #12
                        Ето я и мръслата
                        '99 156 1.9 JTD SP3

                        Comment


                        • #13
                          Честито и със здраве да си я караш.
                          Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
                          The pleasure of driving Alfa Romeo!

                          Comment

                          Working...
                          X